vrijdag 13 augustus 2010

echte vrienden




Bedankt,
dat jij in mijn leven kwam
bedankt,
dat ik zo met jouw mocht lachen
bedankt,
voor al die mooie tijden

vergeten zal ik nooit,
want herinneringen zullen altijd blijven
en je zult altijd een bijzonder plekje
in mijn hart hebben

speciaal,
dat was jij voor mij
speciaal,
hoe jij met situaties om ging
speciaal,
hoe jouw vriendschap met mij was

jij gaf de ware zin van leven,
want jij kon altijd alles zeggen
en de vriendschap was het teken
van een speciale tijd

missen,
zal ik jouw altijd,
missen,
zal ik je fijne karakter
missen,
zal ik jouw grote lach die scheen als de zon

jij was een belangrijke schakel van het leven
en je karakter was uniek,
je lach was zo warmhartig en vrolijk
en missen zal ik altijd,
maar vergeten doe ik je niet

Geen opmerkingen: